upp och ner.

mycket har hänt sen sist.
- vi har fått världens bästa samhällslärare, och det gör mig så jävla glad.
- jag har varit med mugo i helgen och kollat på film, bla. män som hatar kvinnor. den var bra, men har man läst böckerna så är filmen inte på långa vägar lika bra.
- läxorna satte igång direkt skolan börjat, så nu känns det knappt som man haft sommarlov.
- vi har spelat bilbingo, och jag gav bort den vinnande brickan till sara... MORR
- eliten har gått på två möten angående polen. eftersom att vi nu ska åka dit på vårt projektarbete istället för till spanien som det var tänkt först.
- det har hänt en massa tok och till råga på allt har jag blivit förkyld, vilket gjorde att jag köpte en stor godispåse och nya cosmopolitan.


when i hold you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0