tadaaa.

veckan har gått hur fort som helst, och det enda jag gjort är att plugga, typ. igår efter fotbollen åkte jag med karin, anna o emma till sveg. jag o karin mötte upp ebba och sen gick vi på lilla hotellet och åt. drog vidare och gjorde lärarbesök utan vidare framgång innan vi åkte vidare till sara för att prova våra snyga outfits till skolfotot på onsdag. det blev mycket skratt och snygga var vi. fikade, sen följde jag karin hem och när mamma kom hängde emma o karin med till häddal.

idag har jag skrivit klart psykologin (äntligen) och donat en massa. varit hos farmor o farfar och krattat löv bla. i veckan blir det fullt upp med ungdomsråd på tisdag, skolfoto på onsdag och stockholm på torsdag. helgen efter kommer trond, och det kan inte bli bättre! YIHAAA


all the days spent together

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0