kläm kläm.

igår åkte jag till cecilia. på kvällen kom karin och marina så det blev en hel del bus och prat om allt och ingenting.
pappa hämtade mig efter jobbet idag, och vi har fått våran nya tv nu. så jag fick koppla in den och fixa o greja. den fungerar perfekt! miha

okej, så här var det, cissi och jag köpte baconchips. vilket jag var lite skeptiskt till, just därför att jag trodde dom var gjord av RIKTIGA bacon, men.. så var det ju alltså inte.
ibland är jag bara för bra
++++++jag trodde alltså att det var en jävla massa fett på dom.


better things to do

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det var ju Karin och Marina som kom, och sen måste du skriva om baconchipsen Hälajnisen ;)

2008-08-06 @ 22:20:26
Postat av: karin

du glömde skriva om allt fettet på chipsen, det var ju det som var det roliga! ;)

2008-08-06 @ 22:54:18
Postat av: niklasbe

Åh, baconchips:) vissst är de gott???

Vad händer i helgen sköning?

2008-08-07 @ 05:31:27
URL: http://niklasbe.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Haha du är så härlig Helenis :)

2008-08-07 @ 16:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0